Monday 16 April 2012

| Di KaMpunG ! |

Ok. Pagi ni ari last aku ade kt kg aku.
Kejap lg aku nk berambus fulus ke Behrang.
Uyey! Aku mmg akan hepi giler la bile balik kg.
Well, sumer family ade kn.
Tambah² bile dpt merayap dgn kak sedara aku ni.
Haishh! Seronok gila habaq hg!
Mula kami p belikan tiket KTM utk adk aku balik ke somban.


Tgk laa, sempat lg posing kn kt tepi tasik teratai . Hahaha~

Pastu ape lg. Chalo bete la ke Ipoh!
AEON Jusco Ipoh yg baru la wei.
Memang best sebab aku rase mcm masuk taman kanak².
Meriah wei~


Betul x aku kata?? Memang best la.

Tapi....
Mase 1st nk masuk tu mmg kelakar la wei!
Baru 1st time nk pegi tmpt baru mne nk tau parking tang mne .
Benci aku melilau drive tu cari parking. Hampehh!
Time nk bayo lak k.sdra aku ckp xley². 
Rupe nye FREE sampai 15/4 .
Wt takot je xley kua dari situ.
Wuaaaaaaaaa~ 
Then kteorang pegi tesco Ipoh pulak p karok
Aku maen bedal je, psai aku bkn reti nyanyi pn.
Lalala~
Tp mmg best la wei~
Sbb hangout dgn fmly sndri lebih byk msa dpt diluangkan.

K.shishi ___
Smlm kite berjalan tu Lesen I da mati rupe nye. Haha
Xsedo dari 7/4/2012_____
Seb baek xde polis tahan kn :(

Pak polis ampunnnnnnnn___________.....
Aaaaaaaaaaaaaaa~
K, bai. Assalamualaikum Wbt :)

1 comment:

  1. Tu lar... next time rajin2 bukak dompet check lesen ke ape ke... ha ha ha... tp bak kata org dulu2 - "kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi..?" kuang2 kuang ...

    ReplyDelete