Monday 4 April 2011

_Makan Time!_

Tarikh : 1 Apr 2011
Hari : Jumaat

Subjek : Makan Bersma !

ari jumaat neh sumer bgun awl utk menyiapkan belen² esemen dan kerja yg tertangguh utk dihantar pd saat² akhir .. termasuk la aku.. haha
dan ari jumaat jugak aku dpt surat setuju terima Praktikal ! yes!
then, ptg tuh aku,anis, dayah dan wan p proton city.. agk luck la sbb ptg tuh kt cne ade tournament kayak.. tp time kteorg p blum lawan lg.. bru training kot..

mlm pulak, dak laki wt open table.. mkn besme kt umh zaid..

CHEF : Zaid, Ryzal dan Rafie'
MASAKAN : Sup Tulang
serius sdp weh! walaweh
tuh la 1st time aku mkn sup tulang.. sdp².. daus besme aweknye, dan yan besme pakwe nye..
haha, mkn bsme..sungguh mesra.. auchhh !
tp aku telupe nk snap any picture la kenangan mlm tuh.. rugi sgt..

No comments:

Post a Comment